Zapraszamy do fajnej zabawy oraz dobrych relacji na forum. Admin ZarabiajNonStop
  Kto by polecił...
     Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5



Offline poverejay
09-07-2014, 09:00 AM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-09-2014 02:40 AM przez poverejay.)
Post: #1
Kto by polecił coś fajnego aby "rozpętać swoje ciało". Chodzi mi głównie o suplementy diety wraz z opisem dlaczego akurat to i jakie ma działanie. Smile

Ja używałem Kreatyny Jabłczan, Białkowo - Węglowodanowy - Koktail odżywczy oraz Kreatyna Monohydrat. Muszę przyznać że dają mi kopa w połączeniu z "BodyMax". Wszystkie firmy ActivLab. Na razie nie mam w tym doświadczenia więc fajnie by było wymienić poglądy i nawiązać dyskusję w tej kwestii.


[Obrazek: e-pasywnezarabianie468.png]

Znajdź wszystkie posty użytkownikaPosty Użytkownika Odpowiedz cytując ten postCytuj


TRB

Offline cornelia
05-17-2018, 07:35 PM
Post: #2
A po co coś takiego? CO na to serducho?
Odwiedź stronę użytkownikawebsite Znajdź wszystkie posty użytkownikaPosty Użytkownika Odpowiedz cytując ten postCytuj




Offline agaja
06-04-2018, 08:34 PM
Post: #3
ja po prostu biegam, nie używam żadnych odżywek tylko zapewniam sobie składniki poprzez dietę
Znajdź wszystkie posty użytkownikaPosty Użytkownika Odpowiedz cytując ten postCytuj




Offline poverejay
06-06-2018, 10:37 AM
Post: #4
W sumie obecnie bardziej się skupiłem na naturalnych odżywkach, soki z żurawiny, granat, rokitnik i tym podobne. W sumie fajne właściwości ma nawet ....ocet jabłkowy Smile Więc teraz lecę "naturalnie" Smile


[Obrazek: e-pasywnezarabianie468.png]

Znajdź wszystkie posty użytkownikaPosty Użytkownika Odpowiedz cytując ten postCytuj


Publish0x

Offline Paul_ina
08-06-2018, 06:10 PM
Post: #5
zgadzam się, ocet jabłkowy ma duże korzyści zdrowotne. Ja staram się pić też dużo soków owocowych i warzywnych.. ważne jest też żeby jeść dużo pestek, nasion, można dodawać do koktajli